DJI Care Enterprise

Protecție completă pentru flota dumneavoastră

Protecție completă

DJI Care Enterprise este un plan de protecție complet și fiabil care oferă produselor DJI Enterprise acoperire pentru o gamă largă de daune accidentale. [1]

Coliziune

Contact cu apa

Operare greșită

Flyaway

Beneficii multiple exclusive

Două opțiuni pentru protecție completă

Alegeți planul potrivit pentru dumneavoastră

Plan de protecție DJI Care Enterprise Plus
oferă protecție completă cu un plan fără griji, care nu necesită costuri suplimentare.
DJI Care Enterprise Basic
oferă protecție de bază la un preț excelent.
Modelul de servicii Reparații gratuite nelimitate în limita acoperirii Înlocuiri accesibile
Cantitate de servicii Fără limită De două ori pe an
Taxă de serviciu Reparații gratuite Înlocuire cu cost redus
Acoperire pentru întreaga flotă Produsele DJI Enterprise conectate la DJI Care Enterprise Plus în aceeași perioadă (în termen de 30 de zile) pot partaja acoperirea totală
Timp de răspuns Prioritizează reparațiile DJI Care Express*
Alte beneficii* 1 acoperire Flyaway pe an
1 întreținere din fabrică pe an
2 înlocuiri gratuite ale bateriei pe an
Perioada de serviciu Până la 3 ani consecutivi Până la 3 ani consecutivi

Modelele și versiunile acceptate pot varia în funcție de regiune. Consultați-ne pentru detalii.

Procesul de service

Dacă aveți solicitări de service legate de echipamentul dumneavoastră, puteți trimite o cerere de service.
Dispozitivele înscrise în DJI Care Enterprise Basic au dreptul la DJI Care Express pentru o înlocuire mai rapidă.

Solicitați un serviciu

Înregistrează-ți cazul pentru reparații, înlocuiri de tip „flyaway” sau mentenanță*.
Trimiteți produsul înapoi (dacă este cazul).
După ce DJI va primi produsul dumneavoastră, durează în mod normal cinci zile lucrătoare pentru a efectua intervenția.
Beneficiați de livrare gratuită a produsului reparat sau înlocuit.

Cum pot extinde acoperirea DJI Care Enterprise?

Dacă ați achiziționat DJI Care Enterprise pentru produsul dvs., puteți prelungi serviciul cu până la trei ani înainte sau în termen de 15 zile de la data expirării acestuia, folosind secțiunea de contact.

Înlocuirea bateriei, acoperirea Flyaway și întreținerea din fabrică sunt disponibile numai pentru anumite produse DJI. Consultați Termenii și condițiile de utilizare sau vizitați pagina noastră de Întrebări frecvente pentru detalii complete.
[1] Consultați secțiunea Modele acceptate pentru informații detaliate.
[2] Produsele DJI Enterprise conectate la DJI Care Enterprise Plus în aceeași perioadă (în termen de 30 de zile) pot partaja acoperirea totală.
[3] Disponibil pentru regiunile acoperite de DJI Care Enterprise. Taxele logistice și vamale care depășesc aria de acoperire trebuie suportate de către utilizator.
[4] Dacă nu finalizați operațiunile de conectare și legare sau dacă anulați oricare dintre operațiuni după finalizare, nu veți putea solicita Acoperire Flyaway în cazul unui incident Flyaway.
[5] Consultați Termenii și condițiile pentru informații detaliate.
[6] Produsele de înlocuire sunt noi-nouțe sau echivalente cu produsele noi-nouțe în ceea ce privește performanța și fiabilitatea.